czwartek, 23 lipca 2015

Stuu!

Witajcie!
A więc tak już dziś postanowiłem napisać pierwszy post, będzie on na temat jednego z najsławniejszych Youtuberów w Polsce, jak zapewne się już domyślacie kto to może być, zatem przejdźmy do rzeczy jest to Youtuber Stu! Tak właśnie on. Moim zdaniem jest on jednym z najbardziej popularnych Youtuberów w Polsce, mimo tego że jest Brytyjczykiem. Jego filmiki zawsze sprawiały uśmiech na mojej twarzy. Jest on ambitnym aczkolwiek bardzo młodym człowiekiem. Kiedyś jeszcze nawet tak nie dawno temu był on znany jako "PolskiPingwin"
Stuu na swoim kanale najczęściej nagrywał grę "Minecraft" sam osobiście lubiłem oglądać jego serie filmów nie tylko minecrafta, również jego vlogi itp. Teraz "PolskiPingwin" jest kojarzony jako "Stuu" (Vlogi itp.) lub "Stuu Games" (kanał z grami). Dla mnie jest on także świetną motywacją ponieważ już nie raz kiedy był chory nagrywał dla swoich widzów filmy oraz mówił aby się przedewszystkim nie poddawać. Stuu także nagrywa różne pranki oraz wyzwania, które są przekomiczne, lecz czasami nawet na jego kanale z grami też możemy zobaczyć różne żarty które są przeprowadzane przez jego znajomych oto przykład:

Moim zdaniem ten moment jest nawet lepszy niż w niektórych komediach, ponieważ i nie tylko pomysł był oryginalny reakcja była jeszcze lepsza. A więc tak reasumując gorąco polecam zobaczyć jego kanał i pooglądać filmiki Stuu. On zapewni wam zabawę na wiele wiele godzin, a także możecie obserwować go na Snap Chatcie:
"stuuofficial"
Vlogi itp.
Gry itp.
* W komentarzach piszcie kogo jeszcze zrecenzować!

Dziękuję za poświęcony czas i uwagę! :)

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł na bloga,następny może Rezi ? <3
    Bardzo podoba mi się blog <3
    U mnie nowy post,serdecznie zapraszam ! :)
    Obserwuję i liczę na rewanż <3
    Mój blog-KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog! Widać że prowadzony z pasją! ♥

    OdpowiedzUsuń